13 يونيو 2008

صور قصات شعر

هناك 4 تعليقات:

غير معرف يقول...

السلام عليكم
بصي يا ست استايلانا بحب الشعر القصير وعمر ما طولت شعري يا ريت تكتبي لينا اسم قصة الشعر عشا نقولها للكوفرجي ماش وكمان اوعي تنسي المحجبات ولبس العبايات الشيك ممكن يا قمر

ImmiGraTe يقول...

هو الحقيقة أنا مش عارفه للقصات ديه أسامى ، بس إنتى لو عايزة تنفذى قصة من هنا ممكن تطبعيها على ورق وتاخديها للكوافرجى

وبالنسبة للمحجبات أنا مش هنساهم طبعا بس هى مسألة وقت ، وكل حاجة هتنزل إن شاء الله ، إحنا لسه فى البداية

وعايزاكوا دايما تبعتولى وتقولولى عايزين تشوفوا إيه ، وأنا قد ما هقدر هجيب

asal يقول...

يسلمووو على القصات الحلوه

انا يعجبني الدقراتيه جنان كثير

ImmiGraTe يقول...

نورتى يا scarlett
وأنا معاكى ، القصة الدجرادية من أحلى القصات وأشيكها

------------------------------------------------------

طلباتك أوامر

تقدرى تطلبى مننا أى حاجة إنتى عايزاها على ـــــ> akhermooda@yahoo.com

إذاعة راديو سوا - مصر